درباره جن

جن در اصطلاح به موجود ناپیدا گفته می شود و در لغت به معنای پنهان و پوشیده است.مانند جنین یا باغی که بوسیله شاخ و برگ درختان مستور شده باشد را جنت میگویند.
اما "جن" به معنای مود ناپیدا و دارای عقل ئ شعور نیز آمده است.پس همانطور که از معنی آن معلوم است جن موجودی است دارای فهم و درک و شعور و دارای قدرت تشخیص حق و باطل . جن هم مانند انسان دارای تکلیف شرعی میباشد و حشر و نشر معاد دارد!!! هدف از آفرینش جن هم مانند انسان عبادت کردن خداوند است.جن قبل از انسان خلق شد و خداوند آنرا از شعله های آتش آفرید. و پس از خلقت انسان از همه موجودات خواست که بر انسان سجده کنند و ابلیس که بزرگ طایفه جن بود این کار را نکرد ( بر خلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند ابلیس فرشته است باید بگویم قطعا اینطور نیست زیرا فرشتگان معصومند و از جنس نور در حالیکه ابلیس هیچکدام از این شرایط را ندارد!!! ) و از فرمان خداوند سر پیچی کرد هدف از ذکر این نکته این بود که دوستانی که می پندارند جن از انسان برتر است متوجه این مطلب شوند و به قول قدیمی ها اصطلاح "از ما بهتران" را بکار نبرند!!! و دلیل دیگر در اثبات برتری انسان بر جن این است که تمام پیامبران خدا از انسان ها برگزیده شده اند.
حال به اثبات جن می پردازیم :درسوره72 قرآن این موجود صریحا معرفی شده است واگر از این موضوع بگذریم می توانیم به این اصل که در جهان چیزهای زیادی وجود دارند که با حواس پنجگانه قابل درک نیستند ولی نمی توان گفت که وجودندارند اشاره کرد!!! مانندالکترون ها و جریان الکتریسیته و نورمادون بنفش و... و دلیل دیگری دراثبات جن شهادت بسیاری از مردم مبنی بر رویت این موجود و حتی سخن گفتن باآنهامی باشد ...
و اما این موجودات چه شکل و ظاهری دارند؟ در بلوچستان جن هایی که دیده شده اند بدنی دارند پوشیده از موهای زرد قدی کوتاه دارای سم (مانند حیوانات) و شکاف پشم های آنها عمودی میباشد ( البته این موجود به شکل های مختلفی دیده شده برای مثال شخصا موجودی را که در احضارات دیده ام غیر از این بفاسیر است ) اما بطور کلی جن بر 5 صنف است :
1 .مثل باد در هوا
2 .مانند مار
3 .مانند عقرب
4 .حشرات
5 .به شکل انسان
چیزی که طایفه جن را قدرتمند جلوه میدهد اینست که از نظرها ناپدید هستند و اینکه قدرت طی الارض دارند یعنی اینکه در یک لحظه از یک نقطه زمین به طرف دیگر آن میتوانند بروند و کارهایی را می توانند انجام دهد که انسان ها بسیار علاقه به انجام آنها دارند که البته تمامی جن ها قدرت کامل ندارند وفقط بزرگان آنها قادر به انجام کارهای بسیار بزرگ هستند.
واما جن ها در کجا ها و چه زمانی به فعالیت می پردازند :
آنها در زیر زمین ها خرابه ها و جاهای متروک و قدیمی در شب ها به جشن و بازی می پردازند البته قابل ذکر است که در مکان هایی که فلز به کار رفبه و هوا به شدت در جریان است کمتر دیده میشوند ( یکی از شرایط اصلی احضار مکانی است که حدالامکان فلزی نباشد و هوا در آن جریان نداشته باشد!!! )
چه می خورند؟ عذای آنها ته مانده غذای انسان و مغز استخوان است...
آیا دارای دین و مذهب هستند؟
این موجودات دو دسته اند مومن و صالح و دسته دیگر کافر و شرور که دسته صالح آن دارای مذهب های مختلف اند اما جالب اینجاست که "مذهب سنی" ندارند زیرا در واقعه قدیر خم حضور داشته اند!!! و اما گروه شرور آنها که حتما در مورد آزارهای آنها داستان های زیادی شنیده اید.
جن زدگی چیست؟جن گیر چه شخصی است؟
جن زدگی یک بیماری روحی و روانی است که بر اثر مس ابلیس بوجود میاید که معمولا بر اثر آزارهای نا خواسته که در حق آنها توسط انسان بوجود میاید مثلا چله نشستن های اشتباه و ناقص و گفتن ذکر های مخصوص و...( به همین دلیل از گفتن بعضی موارد بصورت کامل اباع دارم!!! ) جن زدگی را در قدیم ناشی از ورود یک روح شیطانی در کالبد یک انسان میدانستند و اشخاصی نیز بوده اند که اصطلاحا به آنها جن گیر میگفتند که این اشخاص با فنون خاص و علمی که از اجداد خود آموخته بودند به مبادرت یه خارج کردن آن روح شیطانی از بدن شخص جن زده می کردند...
پناه بردن به جن !!!
در اعراب قدیم رسم بوده که هرگاه در مسافرت در شب به بیابانی میرسیدند از بیم اشرار طایفه جن به عزیز آن بیابان که مهتر طایفه جن بود پناه می بردند به این صورت که فریاد میزدند "ای عزیز این وادی به تو پناه میبریم از شر سفیهان قومت"!!!
وادی الجن :
این محل مکانی است در بین مکه و طائف که گروه زیادی از اقوام جنیان در آنجا با پیامبر اسلام بیعت کرده و مسلمان شدند ...
تسخیرات :
جن ها می توانند به انسان در کارها کمک کنند برای مثال شما میخواهید از جایی خبر بگیرید که از لحاظ زمان و مکان برایتان مقدور نیست مثلا میخواهید از مکان طلسمی آگاه شوید و یا آنرا از بین ببرید شما اگر بخواهید از یک جن برای اینکار بگیرید باید اصطلاحا او را تسخیر کنید و این کار با ذکرهای خاصی که در جلسات قبل اشاره شد انجام میگیرد که بسیار خطرناک است و آثار سوء آن ممکن است تا پایان عمر و حتی در نسل شما باقی بماند.
در پایان باید گفت که جن مانند انسان بر دو جنس زن و مرد میباشد و صاحب فرزند می شود ودارای عمد معینی اسب و مرگ همانند انسان در کمین اوست و به نظر میاید با این تفاسیر تنها دلیل ترس انسان از این موجود نامرئی بودن آنست و اینهم به دلیل ساختار لطیف و شفاف این موجود است و اگر ضرری از این آنها به کسی میرسد دلیل بر خباثت همه آنها هیست(کما اینکه بعضی انسانها آزارشان بیشتر است) جالب است بدانید که این موجودات نیز مثل آدمیان عاشق می شوند (با این تفاوت که وفادارترند!!!) و بارها دیده شده است که حتی عاشق انسانی شده اند اما باید دانست که ارتباط مداوم با این موجودات آثار سوئی بر فیزیک انسان میگذارد برای مثال زردی چهره و آثار سوء روانی!!! بطور کلی هدف از این بحث ساده این بود که توهمات غلطی که داجع به این مخلوقات خدا در اذهان خیلی ها وجود دارد کمرنگ شود و سئوالات زیادی که دوستان پرسیده بودند پاسخ داده شود و جنبه های خرافی در این مورد از بین برود .دوستان عزیز هرگونه سئوالی که در این مقوله دارند را می توانند از طریق ایمیل بپرسند وخیلی مایل هستم که رویت و اتفاقاتی که در این مورد برای دوستانی اتفاق افتاده را بخوانم برای مثال یکی از رویت های من در یک جلسه احضار موجودی کوچک اندام با بینی بزرک چشم هایی سرخرنگ و اندامی پوشیده از مو بوده اما در شکل های دیگر نیز دیده شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام دوست عزیز خوش آمدی